Första sommarlovsveckan

Då va sommarlovet i full gång. I söndags började fotbollsskolan, bara Frida som är med i år, Viktor anser sig vuxit från det..haha Den håller på sön-tors mellan 10-14. På måndagen skulle jag till mitt nya jobb där mina blivande jobarkompisar skulle planera mellan 9-11. Edvin skulle lämnas till mormor och Frida hade skjuts upp till fotbollen och Viktor skulle leka(läs hänga ;-)) med en kompis. Men tji fick jag. Bilen som gått som en klocka detta år vi haft den..inte ens lyckats få bensin stopp eller nått var TVÄR DÖÖÖ!! Tydligen har nyckeln varit i "tändnings läge" hur nu det är möjligt. Pär som körde sist( större risk för tok om jag kört..enligt Pär iaf) men kände när jag satte mig i och tog i nyckeln att den va i fel läge. Så batteriet hade dragit ur. Så det blev til att ladda batteri och ringa till jobbet och berätta att jag inte skulle dyka upp. Bra början liksom att ringa och säga att bilen är dö..kul första intryck..haha. Ska ta och åka dit och säga hej iaf, får se o det blir idag eller imorgon. 
 
 
 
Ikväll bärdet av till Delsbo för fotboll. viktor och Bergviks Div 4 ska dit och spela, så det blir en bil tripp :-) Hoppas på mindre blåst och kyla så man slipper blåsa bort och frysa röven av sig!
                                                       
                 
 
Linda
2014-06-19 @ 14:00:20
URL: http://autumnleaf.se

Vilken otur med bilen och så typiskt att sånt sker just den dagen då man verkligen har en tid att passa. Hoppas du kom iväg och kunde hälsa på dem i alla fall en annan dag!
Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0